logologo

Navigation
Touchpoints

Touchpoints

Touchpoints zijn belangrijke plaatsen/momenten waarop je shoppers in aanraking kunnen komen met producten en promotie uitingen. Een goede invulling helpt bij het realiseren van omzetgroei voor jouw shop. De belangrijkste touchpoints voor een optimaal resultaat zijn het buitenterrein, de ingang, de bakkerij, het chips & noten schap, het promotie schap en de kassa. Je leest er meer over op pagina 18 en 19 van het Alles over Hartig magazine!

Juiste plek

Juiste assortiment, juiste plek

Met het juiste assortiment op de juiste plek zorgen we gezamenlijk voor extra afzet in jouw shop! Wist je dat meer dan 30% van de aankopen bij de kassa plaatsvindt? En dit voor het chips & noten schap zelfs meer dan 40% is? Des te belangrijker om te zorgen voor een gevarieerd aanbod in zowel merken, smaken als verpakkingen verdeeld over verschillende plekken in jouw shop! Hulp nodig met het creëren van een extra verkooppunt in jouw shop? Zowel PepsiCo als Pringles bieden diverse oplossingen hiervoor aan, scan de QR code om contact op te nemen met de leverancier voor de actuele mogelijkheden.

 

Combi deal

Alles over hartig - item - promoties - ALL

Chips is één van de grootste impulscategorieën en daar­mee een belangrijke categorie om te ondersteunen met promoties. Door middel van promoties kun je extra aandacht geven aan een specifiek deel van het assorti­ment, meer (prijsbewuste) consumenten bereiken en/of de besteding van de bestaande shoppers vergroten. Presenteer voor een optimaal resultaat in een display speciaal gereserveerd voor promoties op de beste plaats in de shop, of bij de kassa voor maximale confrontatie. Je leest er meer over op pagina 21 van het Alles over Hartig magazine!

De ideale schap indeling

Het ideale schap

De ideale invulling van het chips & noten schap is van groot belang, aangezien 41% van de aankopen hier wordt gedaan! Wanneer de extra mogelijkheden om de snacks te presenteren beperkt zijn in jouw shop, dan is het aandeel dat verkocht wordt in het chips & noten schap nog groter. Zorg dus voor voldoende variatie in type snacks, smaken en verpakkingen.