logologo

Navigation
Banner met 2 blikjes

Vleugels geven aan mensen en ideeën

30-03-2024 | Dé drijfveer van Red Bull. Sinds 1987. Geïnspireerd door de functionele drankjes uit het Verre Oosten, richtte Dietrich Mateschitz halverwege de jaren '80 Red Bull op. Hij ontwikkelde niet alleen een nieuw product, maar lanceerde ook een uniek marketingconcept. Bovendien werd bij de presentatie van Red Bull Energy Drink op 1 april 1987 in Oostenrijk een compleet nieuwe productcategorie geboren: de energiedranken.

Kjeld nuis die schaatst

Red Bull geeft vleugels aan atleten

Red Bull geeft al jarenlang vleugels aan teams en atleten. Van F1 tot aan schaatsen, Red Bull zorgt dat atleten de juiste vleugels hebben om hun dromen te realiseren.

Meer weten over de atleten van Red Bull? Lees het hier!
Blikje redbull met slogan

Stimuleert Lichaam en Geest.®

Red Bull Energy Drink is speciaal ontwikkeld voor momenten waarop je meer wil presteren, zoals tijdens werk, het studeren of lange autoritten. Wist je dat de hoeveelheid cafeïne in een blikje Red Bull vergelijkbaar is met één kopje koffie? In 100ml zit 32mg cafeïne. Naast het bekende donkerblauw/zilveren blikje hebben we ook suikervrije varianten én biedt de Red Bull Editions lijn diverse smaken, waardoor je klanten kunnen afwisselen.

Ontdek de verschillende varianten!
redbull recycle

Een blikje heeft meer dan één leven

Duurzaamheid is altijd al een onderdeel geweest van het DNA van Red Bull. Dit betekent dat er wordt gefocust op geschikte blikjes en verpakkingen, het verminderen van CO2-uitstoot en het energieverbruik bij productie en transport.

Alle aluminium blikjes van Red Bull zijn 100% recyclebaar. Gooi de blikjes daarom in de prullenbak en start de recyclingcyclus!

Meer weten over Red Bull en recycling? Klik hier!