Meer informatie over jouw account en hoe je klant kan worden.
Ontzettend leuk dat je klant wil worden bij Lekkerland! Als specialist in on-the-go consumptie zijn wij de beste partner die jij je kunt wensen. Klik hier om je in te schrijven als klant.
Als het niet lukt om in te loggen, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij gaan samen met jou op zoek naar een oplossing. Ze zijn telefonisch te bereiken via 088 – 74 74 100 of je kunt een e-mail sturen naar: klantenservice@lekkerland.nl.
Ga rechtsboven in het scherm naar jouw account en klik op ‘Wachtwoord’. Voer hier eerst jouw huidige wachtwoord in en daarna twee keer het gewenste nieuwe wachtwoord bij 'Nieuw wachtwoord' en 'Bevestig nieuw wachtwoord'. Klik vervolgens op 'Wijzig wachtwoord'. Jouw wachtwoord is nu aangepast.
Ja, dat is mogelijk. Je kunt hiervoor een aanvraag indienen bij onze klantenservice door te bellen naar: 088 – 74 74 100 of een e-mail te sturen naar: klantenservice@lekkerland.nl. Zij helpen je graag verder.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice door te bellen naar: 088 – 74 74 100 of een e-mail te sturen naar: klantenservice@lekkerland.nl. Zij gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.
Meer informatie over hoe je met ons contact op kunt nemen.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00 uur en zaterdag tussen 8:00 en 15:00 uur. Je kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice door te bellen naar: 088 – 74 74 100. Zijn we telefonisch niet bereikbaar, dan is het ook mogelijk om jouw vraag per mail te stellen: klantenservice@lekkerland.nl.
Tijdens feestdagen kunnen de openingstijden van onze klantenservice afwijken. Per feestdag wordt dit gecommuniceerd op onze webshop via een nieuwsbericht op de homepage.
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice door te bellen naar: 088 – 74 74 100 of een e-mail te sturen naar: klantenservice@lekkerland.nl. Zij helpen je graag verder met jouw vraag en/of opmerking!
Tijdens feestdagen kunnen de openingstijden van onze klantenservice afwijken. Per feestdag wordt dit gecommuniceerd op onze webshop via een nieuwsbericht op de homepage.
De adresgegevens van onze vestigingen kun je hier vinden.
Heb je een opmerking of klacht over onze website? Uiteraard kun je hiervoor bij onze klantenservice terecht. Zij helpen je graag verder of sturen je vraag door naar de betreffende afdeling. Bel hiervoor naar: 088 – 74 74 100 of stuur een e-mail naar: klantenservice@lekkerland.nl.
Meer informatie over onze promoties.
Ja, alle actie artikelen (uit bijvoorbeeld de folder) die voor jou te bestellen zijn, kun je terugvinden op de webshop. De huidige folder(s) en onze uitgelichte acties kun je inzien op onze folderpagina. Wanneer je bepaalde artikelen niet kunt bestellen en dit wel graag zou willen, neem dan contact op met jouw verkoopadviseur.
De looptijd van de folder en de uitgelichte acties staan vermeld op de voorzijde van de folder. Ook op de webshop staan deze looptijden vermeld op de folderpagina. Houd deze folderpagina in de gaten voor de actuele folders.
Lekkerland biedt verschillende seizoensartikelen aan. Bijvoorbeeld voor Sinterklaas, Kerstmis, Valentijn, Pasen en Moederdag. Tijdens de voorverkoopperiode zijn deze artikelen zichtbaar op de pagina 'Thema & Seizoen' op de webshop.
Meer informatie over jouw (persoonlijke) assortiment.
Het assortiment van Lekkerland is onder te verdelen in de volgende productcategorieën:
De diverse productcategorieën zijn terug te vinden op de webshop onder het menu-item 'Assortiment'.
Ja, de prijzen zijn inclusief BTW. Dit is ook terug te vinden bij de productinformatie wanneer je op een product klikt. Let op; prijzen kun je bij ons alleen zien wanneer je een account hebt en bent ingelogd.
Alles wat voor jou bestelbaar is, is zichtbaar. Voor het uitbreiden van jouw klantspecifieke assortiment kun je contact opnemen met jouw persoonlijke verkoopadviseur. Hij/zij helpt je hier graag mee verder.
Klik in het assortiment op 'Sorteren'. Klik vervolgens in het dropdown menu op de gewenste sorteeroptie. Hierbij heb je de keuze uit 'Oudste', 'Nieuwste', 'Naam A-Z' en 'Naam Z-A'.
Klik binnen het assortiment op het artikel waar je meer informatie over wenst te krijgen. Er verschijnt een productpagina met alle beschikbare informatie over het product zoals de artikelprijs, verpakkingsgrootte en etiketinformatie. Let op; prijzen kun je bij ons alleen zien wanneer je een account hebt en bent ingelogd.
Meer informatie over de webshop en mailings.
De instructievideo's van onze webshop kun je hier vinden. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen naar: 088 – 74 74 100 of een e-mail te sturen naar: klantenservice@lekkerland.nl.
Acties en folders zijn enkel zichtbaar wanneer je hier recht op hebt. Daarnaast kun je alleen acties en folders inzien op onze webshop die voor jou van toepassing zijn. Wil je (meer) acties en/of folders in kunnen zien, dan kun je contact opnemen met jouw verkoopadviseur of de klantenservice. Je neemt contact op met onze klantenservice door te bellen naar: 088 – 74 74 100 of een e-mail te sturen naar: klantenservice@lekkerland.nl.